مریم اورنگزیب کی روضہ رسول پر ناخوشگوار واقعہ کی مذمت

0

وزیر اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے روضہ رسول (ص) میں معاشرے کے بعض طبقوں کی جانب سے وزیراعظم شہباز شریف اور ان کے وفد کے خلاف توہین آمیز کلمات کہنے کے واقعے کی مذمت کی ہے۔


جمعرات کی شب ایک ویڈیو پیغام میں انہوں نے کہا کہ مدینہ منورہ جیسی مقدس سرزمین کو سیاسی فائدے کے لیے استعمال نہیں کیا جانا چاہیے۔


واضح رہے کہ اس سے قبل جب وزیراعظم شہباز شریف اور ان کے وفد کے ارکان روضہ رسول (ص) پہنچے تو وہاں موجود افراد نے وفد کے خلاف توہین آمیز کلمات کہے اور ’’چور چور‘‘ کے نعرے لگائے۔ محافظوں نے انہیں مشتعل ہجوم سے بچایا تھا۔


اس طرح کے واقعات کو معاشرے کی تباہی قرار دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ہمارے کارکن بھی وہاں موجود تھے لیکن انہیں ہدایت کی گئی تھی کہ وہ ایسے رویے نہ اپنائیں۔ وزیراطلاعات نے افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ معاشرے کا ایک طبقہ ہے، جو ایسی نفرت انگیز روایات کو برقرار رکھے ہوئے ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس میں وقت لگے گا لیکن ہمارے مثبت رویے سے یہ رویے بدلیں گے۔


وزیر اعظم شہباز شریف کے دورہ سعودی عرب کے حوالے سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اس سے دونوں ممالک کے درمیان دوطرفہ تعلقات کو مضبوط بنانے میں مدد ملے گی۔


مریم اورنگزیب نے کہا کہ اس دورے سے پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان تعاون اور اسٹریٹجک پارٹنرشپ کے نئے دور کا آغاز ہوگا۔

قومی معیشت کے بارے میں بات کرتے ہوئے وزیر اطلاعات نے کہا کہ وزیراعظم شہباز شریف عوام کو فوری ریلیف فراہم کرنے کے لیے مسلم لیگ (ن) کے تمام اتحادیوں کے ساتھ انتھک محنت کر رہے ہیں۔

 

Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !