سپریم کورٹ آف پاکستان نے ڈپٹی سپیکر پنجاب اسمبلی دوست مزاری کو طلب کر لیا۔

pacific
0


اسلام آباد: سپریم کورٹ آف پاکستان نے وزیراعلیٰ پنجاب کے لیے ووٹنگ کے بعد گزشتہ روز دی گئی حکمران مزاری کے خلاف دائر درخواست پر کیس کی سماعت کرتے ہوئے ڈپٹی اسپیکر پنجاب اسمبلی دوست مزاری کو آج دوپہر 2 بجے طلب کرلیا۔


باخبر ذرائع کے مطابق چیف جسٹس عمر عطا بندیال کی سربراہی میں تین رکنی بینچ نے ڈپٹی سپیکر اور وزیراعلیٰ حمزہ شہباز کو طلب کرتے ہوئے سماعت ملتوی کر دی۔


عدالت نے کہا کہ ڈپٹی سپیکر الیکشن کا تمام ریکارڈ بھی ساتھ لائیں اور عدالت میں اپنا دفاع کریں۔


سماعت کے آغاز پر بیرسٹر علی ظفر نے عدالت عظمیٰ کو بتایا کہ گزشتہ روز ایوان میں 370 ارکان موجود تھے۔ پرویز الٰہی نے 186 ووٹ حاصل کیے جبکہ حمزہ نے 179 ووٹ حاصل کیے۔ آئینی طور پر الٰہی وزیر اعلیٰ کا انتخاب جیت گئے تاہم ڈپٹی سپیکر نے مسلم لیگ (ق) کے ارکان کے ڈالے گئے 10 ووٹ مسترد کر دیئے۔


انہوں نے کہا کہ سپریم کورٹ کے فیصلے کے مطابق آرٹیکل 63 اے کے تحت ارکان پارلیمانی پارٹی کی ہدایات پر ہی ووٹ ڈال سکتے ہیں۔


چیف جسٹس عمر عطا بندیال نے کہا کہ ڈپٹی سپیکر کو ذاتی طور پر بلایا گیا اور دیگر فریقین کو بھی نوٹس جاری کیے گئے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ایڈووکیٹ جنرل کو بھی مدد کے لیے بلایا جاتا ہے۔


عدالت نے ڈپٹی سپیکر کے فیصلے کے خلاف درخواست کو قابل سماعت قرار دیتے ہوئے مزید سماعت دوپہر 2 بجے تک ملتوی کرتے ہوئے تمام فریقین کو نوٹس جاری کر دیئے۔


واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) اور مسلم لیگ (ق) نے ڈپٹی سپیکر پنجاب اسمبلی کے فیصلے کو مسترد کرتے ہوئے سپریم کورٹ لاہور رجسٹری میں ایڈووکیٹ عامر سعید راں کی وساطت سے ڈیڑھ بجے درخواست دائر کی تھی۔ 

Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !